Hot-31%

129.0  89.0 

129.0  89.0 

טריק או משימה

משחק ערכים סוחף לכל המשפחה – מתנה מקסימה ומגבשת לאחים, להורים ולכל המשפחה!

מומלץ ע"י מכון אדלר

מומלץ כמתנות עם ערכים לסופשנה וימי הולדת בגנים ובבתי הספר – להצעת מחיר התקשרו: 077-2001802

זהו משחק עם לוח וקוביות וקלפי רביעיות, ויש בו גם טריקים! ומשימות! ואפילו ג`וקרים!

באמצעות המשימות שבקלפים תוכלו ליצור שיחה על ערכים חשובים, ולשמוע מהילדים: מה הם מרגישים, ממה הם פוחדים, מה משמח אותם, במה הם מתקשים, על מה הם חולמים…?

וכל זה – תוך כדי משחק וחוויה משפחתית מהנה ומגבשת!

קלפי המשימות של המשחק עוזרים לנו ליצור שיחה עם הילדים שלנו ולעודד אותם לבטא במילים ובמעשים את הרגשות שלהם, את תחושת הערך העצמי שלהם, את הפחדים והחששות שלהם, את החלומות שלהם, את מה שמשמח אותם, את מה שמעציב או מכעיס אותם . . .

 

מכון אדלר ממליץ בחום: "המשחק מעודד תקשורת – מעודד פתיחות ותחושה כי בבית שלנו מותר לדבר על הכל"

המשחקים והקלפים של ניתן באהבה מאושרים על ידי מכון אדלר ומומלצים על ידי פסיכולוגים, פסיכותרפיסטים, מאמנים, מנחי הורים, מטפלים בהפרעות קשב וריכוז ADHD , אנשי חינוך בחינוך הרגיל ובחינוך המיוחד, מורים, מורות וגננות – וכמובן המלצות חמות של הורים ובני משפחות ששיחקו, שוחחו, התקרבו ונהנו.



מחיר מיוחד לוועדי הורים ברכישה מרוכזת למתנות סוף שנה וימי הולדת.
לפרטים ומחירים לחצו כאן או צלצלו 077-200-1802

מה בערכה

המשחק מכיל 67 קלפים:
28 קלפי רביעיות | 36 קלפי “טריק או משימה” | 2 קלפי ג’וקר | 1 מאסטר-קלף
| לוח משחק | 2 קוביות | 4 חיילי משחק | דף הוראות.

שימושים למוצר

ליחצו לצפייה בסרטון הוראות המשחק "טריק או משימה"

המשחק מתאים לגילאים מגוונים – בני עשרה יהנו ממשחק משותף עם אחיהם הקטנים בני 5-10, ובין בני המשפחה תיווצר שיחה על ערכים חשובים ועל נושאים מגוונים כמו:

פירגון וביקורת בונה:

מה אני אוהב בבני המשפחה שלי? אלו דברים אני מעריך אצלם? מה אני אוהב שהם עושים בשבילי?

וגם.. אלו דברים מפריעים לי אצל בני המשפחה שלי? מה הייתי רוצה שיהיה אחרת?

אמונות יסוד:

אלו אמונות יש לי על עצמי: מה אני אוהב בעצמי? אלו תכונות טובות אני רואה בי? מה אני חושב על עצמי?

וגם.. מה הייתי רוצה לשנות בעצמי?

רגשות:

מה משמח אותי? מה מעציב אותי? על מה אני אומר תודה? מה הן משאלות הלב שלי?

כעס וסליחה:

מהם הדברים שמכעיסים אותי? האם אני כועס על מישהו מבני המשפחה שלי? החברים שלי? ממי אני רוצה לבקש סליחה?

פחד, אומץ והצלחה:

ממה אני פוחד? ממה פחדתי בעבר? על אלו פחדים התגברתי בעבר? איך הצלחתי להתגבר עליהם? איך אוכל ללמוד מכך ולהתגבר על פחד שיש לי היום?

דרך המשחק נפתח בילדים שלנו את היכולת לראות את האחר, להרגיש אותו, להבין אותו ולקבל אותו.

קלפי הטריקים נועדו ליצור עניין ולימוד תוך התנסות:

ללמוד לשחרר:

קלף הטריק שידרוש מהמשתתפים להחליף בינהם את הקלפים – יאלץ אותנו לוותר על "שלנו" ולהתחיל מחדש עם קלפים חדשים ביד (תרתי משמע).

לתרגל סבלנות:

קלף הטריק שיודיע לנו שעלינו להמתין תור, יאלץ אותנו לחכות בסבלנות סבב שלם לתורנו.

לתרגל נתינה (כי מי שנותן מקבל):

קלף הטריק שבו עלינו לתת קלפים משלנו למשתתפים האחרים במשחק.

המלצות

המשחק המקסים "טריק או משימה" הגיע אלינו בראש השנה. האחיינים והבני דודים שיחקו יחד ושמענו אותם משוחחים בינהם, ומהסקרנות, גם המבוגרים הצטרפו למשחק.
פתאום דיברנו על דברים שאף פעם לא דיברנו עליהם. ילדים ומבוגרים ביקשו סליחה אחד מהשני, הקשיבו אחד לשני וביקשו משאלות.. היה רגע אחד יפה במשימת הפירגון כשכולם התחילו לפרגן אחד לשני ואמרו דברים יפים אחד לשני. זה היה רגע מקסים שאני בטוחה שיזכר אצלנו במשפחה.
חגית ברכה

בשבוע שעבר התחדשנו ב'טריק או משימה', הרבה מעבר למשחק כיפי …
מה שמדהים זה שיוצאות במשחק משימות שמעלות את הנושאים הכי רלוונטים באותו זמן…
אתמול למשל מאי כעסה עלי, ניסיתי להתקרב אליה בכל מיני דרכים עד שהרפתי …
בערב ביקשה לשחק במשחק, ונחשו מה המשימה הראשונה שיצאה לה ?
משימת הסליחה…
טוב, אז את זה שסלחה לי הבנתי כבר כשבקשה לשחק, אבל המשימה אפשרה לדבר על זה בפתיחות ויצרה קירבה מדהימה
ריקי קרני

בתי אסתר בעוד שבוע תחגוג יום הולדת 9.
לאסתר יש מעט עכוב התפתחותי בשפה, והקושי בביטוי רגשי כפול לכן נעזרת מאוד במשחק "טריק או משימה " שמסייע לה בביטוי ובהעצמת יכולותיה. בבוקר בוחרת אוצר מתיבת האוצרות.
לי ולאסתר יש בכל יום 20-30 דק של משחק יחד שהיא בוחרת אז רכשתי לנו שניי משחקים ששנינו נוכל ליהנות 🙂
ואכן מאוד נהנות, מחכימות, מפתח ומעצים. ארצה לשמח את אסתר ליום הולדת במשחקים נוספים
קרן

"כמתנת ראש השנה, נתנו לבני בן ה-9 את המשחק המופלא טריק או משימה.
וכך, אחרי ארוחת החג שיחקנו עם סבא וסבתא.
בני התהלב, נהנה מהרביעיות, מהמשימות ומרוח המשחק, השתתף בכל המשימות בשמחה ובקלילות ובמשימת התודה אמר "תודה על המשחק הכייפי".
רכשתי מבלי לבדוק ואכן הצלחתי בגדול!
ממליצה בחום ויודעת שאצלנו ישוחק עוד הרבה זמן. תודה רבה! פשוט נהדר!
תגית דאנס

"בני משפחתי אוהבים מאד לשחק במשחק טריק או משימה.
אפילו כששני דודנים רבו, אחד מהם אמר לשני: בוא נשחק!
ואז, דרך המשחק הוא יכול היה להגיד לשני את מה שהוא מרגיש וחשב. משחק נפלא!
מעניין ומפתח את הרגש, יכולת הביטוי והקרבה האנושית"
מירי דביר

סרטונים

תגובות

חוות דעת

  1. :

    משחק מדהים! רכשתי את טריק או משימה מייד כשהוא יצא בלי לשאול שאלות – אני מכירה את המוצרים של ניתן באהבה (יש לי את כולם), והיה לי ברור שזאת קנייה בטוחה.

    וכך היה. הילדים שלי בני 14, 12, 8, 5, והמשחק המצויין הזה הצליח להושיב את הגדולים שלי ואת הקטנים יחד באותו שולחן למשך שעות של הנאה ושיחה על דברים שאפילו אותי הפתיעו ברמת הפתיחות שלהם.

    על האריזה כתוב שזה משחק ערכים סוחף לכל המשפחה ואני מסכימה עם על מילה. תודה לכם.

    ממתינה בקוצר רוח למוצרים הבאים שלכם, רותי בסן

  2. :

    הילד שלי בד"כ מאוד לא משתף ולא מביע רגשות.
    קצת חששתי מהתגובה שלו למשחק, אבל הוא בנוי בצורה גאונית ממש.
    לילד תחרותי כמוהו, העניין שמשימה שווה הכי הרבה נקודות + מאסטר קלף שהוא מעולם לא ויתר עליו, הפכה אותו לחובב משימות של ממש.
    אמנם רוב התשובות שלו היו "אני מרגיש לא נעים" או "אני מרגיש נעים", אבל מדי פעם יצאו גם כמה פנינים, סיפורים.. שבשבילנו זה המון..
    הוא אהב מאוד את משימת ההקשבה ומבקש מאז להשתמש בחפץ הקשבה גם מחוץ למשחק..
    הכי ריגש אותי שאחרי שבועיים בערך שלא שיחקנו, הוא פתאום הוציא את המשחק וביקש בעצמו שנשחק.

הוסף חוות דעת

מכון אדלר

סיכום חוות דעת לצורך הענקת תו תוכן מטעם מכון אדלר

המשחק "טריק או משימה" נבחן ונמצא ראוי לקבלת תו התוכן של מכון אדלר.

ניכר כי במשחק הושקעה חשיבה רבה, מקיפה ומעמיקה.

המשחק "טריק או משימה" מפגיש אותנו עם משימת החיים של שנות האלפיים התנתקות

ילדינו הצעירים מאד חשופים בשנים האחרונות למסכים יש לומר לא פחות מהמתבגרים.

משחק זה מעודד לשים בצד כל עיסוק שאינו הדברות ולהחזיר פנימה אל תוך הסלון את השיחה המשותפת, המילה הטובה, הכרות האחר.

> המשחק מעודד שיח על הרגש הכרות עם הרגש ולא פחות התחברות אל רגשות, מאפשר יצירת אינטימיות מסוג אחר, תחושה של "חשיפה בטוחה". באמצעותו ההורים מספרים לילדים כי הם נראים. לא חשופים כי אם נראים.

> המשחק מאפשר בחירה אחד הקשיים בקרב הילדים הוא המפגש עם הבחירה. בצומת הזו הם אינם מוכנים לוותר על שום דבר, ובחירה מחייבת אותנו לוותר על משהו. המשחק מאמן את שריר הילד וההורה לבחור, לקחת אחריות על תוצאות הבחירה ואולי ללמוד לבחור שונה בהזדמנות הבאה.

> המשחק מרחיב את טווח הראיה מלמד לצאת קצת מהאני, להתבונן סביב אל החדר, הבית, השכונה, העיר, המדינה, העולם. אל בעלי החיים.

> המשחק מאמן את בקשת הסליחה את הרגישות לאחר ולסביבה, את שפת הסליחה.

> המשחק מעודד תקשורת מעודד פתיחות ותחושה כי בבית שלנו מותר לדבר על הכל.

> המשחק מתייחס לתכנים ולעקרונות ליבה חברתיים והומניסטים התייחסות אישית לכל ילד וילד, אדם ואדם בהיותו יחיד ומיוחד, בעל צרכים רצונות ומהווים ששייכים לו עצמו.

המשחק מקנה כלים להתמודדות, מזמין לראייה רחבה במגוון סיטואציות ומצבים מורכבים וכל זה לצד התאמה לקצב אישי.

המשחק אינו מעודד תחרותיות או מעמיד את המשתתף בחוויה שלילית.

המשחק מאפשר למשתתף לבטא את עצמו, לשתף לחשוב, לדבר על רצונות.

מכון אדלר ממליץ בחום על המשחק.

תגובות פייסבוק

תגובות