הצג סל קניות “טריק או משימה” נוסף לסל הקניות שלך.

129.0 

129.0 

גלגלי הכוחות שלי

משחק לפיתוח תקשורת וכישורים חברתיים
המשחק נבדק וקיבל את תו התוכן של מכון אדלר.
מתאים לגילאי גן עד חטיבת ביניים – הקופסה מכילה 7 משחקים שונים ואינספור אפשרויות למשחק – ניתן להתאים לכל גיל.
להורדת פעילות בנושא ״הכוחות שלי״ לבתי ספר לחצו כאן:
פעילות הכוחות שלי לבתי ספר

מהלך המשחק: מתאימים כוחות למצבים חברתיים – וצוברים קלפים!
מטרות המשחק:
לחבר את הילדים לעוצמות ולכוחות הפנימיים שלהם.
לעודד ‬שיח‭ ‬על‭ ‬רגשות, ‬בחירות, מצבים‭ ‬חברתיים, ‬וראיית‭ ‬האחר (בבית, בגן או בבית הספר).
פיתוח תקשורת ומיומנויות חברתיות, התמודדות עם מצבים חברתיים.
חיזוק הביטחון העצמי ובניית הערך העצמי.
חיזוק הקשר המשפחתי וגיבוש משפחתי – הורים וילדים, אחים, סבא, סבתא ונכדים…

המשחק‭ ‬מעלה‭ ‬לדיון‭ ‬נושאים‭ ‬חברתיים‭ ‬ורגשיים‭ ‬כמו:‭ ‬לחץ‭ ‬חברתי, ‬עמידה‭ ‬על‭ ‬שלי, ‬עזרה‭ ‬לאחר, ‬התמודדות‭ ‬עם‭ ‬הצלחה‭ ‬וכישלון, התגברות‭ ‬על‭ ‬תסכולים‭ ‬ועוד‭.‬
מתאים‭ ‬לכל‭ ‬המשפחה‭ – ‬ליצירת‭ ‬שיח‭ ‬וגיבוש‭ ‬משפחתי, ‬לגנים, ‬לבתי‭ ‬ספר, ‬לחדר‭ ‬היועצת, ‬למטפלים‭ ‬ולמאמנים‭.‬

 

המשחק מכיל שני לוחות מסלול ענקיים + ארבעה גלגלי משחק:
גלגל הכוחות, גלגל הרגשות, גלגל הנתינה, גלגל המשימות.
48 קלפי ״הכוחות שלי״
מובייל ״הכוחות שלי״ להרכבה ותלייה – הילדים יכולים להחליף בכל יום את קלף הכוח היומי שלהם.

באמצעות גלגלי הכוחות שבמשחק תוכלו לייצר שיח רגשי עם הילדים ולדבר אתם על ערכים כמו חברות, אמת, ראיית האחר, עמידה על שלי והקשבה לעצמי –
איך להקשיב לעצמי, לא להיגרר אחרי אחרים ולדעת עמוד מול לחץ חברתי.
קלפי הכוחות שבקופסה יעוררו שיחה פתוחה על רגשות ומחשבות, על ערכים ועל מצבים חברתיים שהילדים מתמודדים אתם.
את מובייל ״הכוחות שלי״ המצורף למשחק יוכלו הילדים לתלות בחדר ולהחליף את קלף הכוח בכל יום.

״גלגלי הכוחות שלי״ מתאימים להורים, מורים ומורות, גננים וגננות, מטפלים, מאמנים, פסיכולוגים וכל מי שאוהב ילדים.
לעבודה עם ילדים בגנים ובבתי ספר בחינוך הרגיל ובחינוך המיוחד, וכלי עבודה בטיפול רגשי למטפלים ומאמנים לילדים ובהפרעות קשב וריכוז ADHD
מחיר מיוחד לוועדי הורים ברכישה מרוכזת למתנות סוף שנה וימי הולדת.
לפרטים ומחירים לחצו כאן או צלצלו 077-200-1802

מה בערכה

המשחק ״גלגלי הכוחות שלי״ מכיל:
1. שני לוחות מסלול ענקיים (גודל 44/44 ס״מ)
1. ארבעה גלגלי משחק: גלגל הכוחות, גלגל הרגשות, גלגל הנתינה, גלגל המשימות.
2. 48 קלפי ״הכוחות שלי״.
3. מובייל ״הכוחות שלי״ להרכבה ותלייה מעל המיטה / בגן / בכיתה / בחדר הטיפולים…
4. קוביות משחק + דיסקיות.
5. הוראות ורעיונות למשחק משפחתי ולמשחק במסגרת של גן, בית ספר או קליניקה לטיפול/אימון ילדים.

48 קלפי הכוחות שבמשחק:
כוח האומץ, כוח בקשת הסליחה, כוח ראיית האחר, כוח האהבה, כוח ההתמודדות עם תסכול, כוח היחד, כוח הכבוד לאחר, כוח הנדיבות, כוח האמת, כוח ההצלחה, כוח ההתחשבות, כוח הרצון, כוח היכולת, כוח שיתוף הפעולה, כוח ההקשבה, כוח האדיבות, כוח המחילה, כוח הסבלנות, כוח המחשבות הטובות, כוח המשאלות, כוח התודה, כוח הפירגון והעידוד, כוח השקט, כוח הסוד, כוח האסרטיביות, כוח העזרה לזולת, כוח היצירתיות, כוח הפרופורציה, כוח הפתיחות, כוח החיבוק, כוח החיוך, כוח החמלה, כוח הנתינה ועוד ועוד.

יש כוחות של חיזוק והעצמה: כוח היכולת, כוח האומץ, כוח ההצלחה ועוד…
ויש כוחות של ערכים חברתיים: כוח הכבוד לאחר, ראיית האחר, כוח החברות, כוח שיתוף הפעולה, כוח הסליחה ועוד…

שימושים למוצר

הורים,‬ אנשי‭ ‬חינוך, ‬מאמנים‭ ‬ומטפלים‭ ‬יקרים‭,‬

משחק‭ ‬זה‭ ‬נועד‭ ‬לחבר‭ ‬את‭ ‬הילדים‭ ‬אל‭ ‬הכוחות‭ ‬ואל‭ ‬היכולות‭ ‬שלהם‭, ‬ולחזק‭ ‬אצלם‭ ‬כישורים‭ ‬חברתיים‭ ‬שנתמכים‭ ‬בתחושת‭ ‬ערך‭ ‬עצמי‭ ‬ובהבנת‭ ‬הרגשות‭ ‬שלהם‭.‬

ההבנה‭ ‬של‭ ‬מה‭ ‬אני‭ ‬מרגיש‭ ‬ומהם‭ ‬הצרכים‭ ‬שלי‭, ‬יחד‭ ‬עם‭ ‬היכולת‭ ‬לבטא‭ ‬זאת‭ ‬במילים‭, ‬הן‭ ‬הבסיס‭ ‬לתקשורת‭ ‬טובה‭ ‬ולבניית‭ ‬מערכות‭ ‬יחסים‭ ‬קרובות‭.‬

האחֵר‭ ‬הוא‭ ‬אני‭ – ‬המשחק‭ ‬מעלה‭ ‬מצבים‭ ‬רגשיים‭ ‬וחברתיים‭ ‬שונים‭.‬

דרך‭ ‬השיח‭ ‬על‭ ‬רגשותיו‭ ‬של‭ ‬האחֵר‭ ‬במצבים‭ ‬השונים‭ ‬הילד‭ ‬מבטא‭ ‬את‭ ‬העולם‭ ‬הפנימי‭ ‬שלו‭ – ‬לעיתים‭ ‬קל‭ ‬לנו‭ ‬יותר‭ ‬לדבר‭ ‬על‭ ‬מישהו‭ ‬אחֵר‭ ‬מאשר‭ ‬על‭ ‬עצמנו‭. ‬

כדי‭ ‬שתקבלו‭ ‬את‭ ‬הערך‭ ‬המירבי‭ ‬מהמשחק‭:‬

צרו‭ ‬ופתחו‭ ‬שיח‭ ‬סביב‭ ‬השאלות‭ ‬והדילמות‭ ‬החברתיות‭ ‬שמוצגות‭ ‬בגלגלי‭ ‬המשחק‭ ‬השונים‭.‬

שאלו‭ ‬שאלות‭ ‬על‭ ‬הנושאים‭ ‬שעולים‭ ‬לשיחה‭.‬

עודדו‭ ‬את‭ ‬הילדים‭ ‬לדבר‭ ‬ולשתף‭ ‬באמצעות‭ ‬שאלות‭, ‬שיתופים‭ ‬שלכם‭, ‬צחוק‭, ‬חוויה‭ ‬והנאה‭.‬

צרו‭ ‬לילדים‭ ‬מרחב‭ ‬בטוח‭ ‬וקשוב‭ ‬לביטוי‭ ‬הרגשות‭, ‬המחשבות‭ ‬והרצונות‭ ‬שלהם‭.‬

הקשיבו‭ ‬וכבדו‭ ‬את‭ ‬דעתו‭ ‬של‭ ‬כל‭ ‬אחד‭ ‬מהמשתתפים‭, ‬ללא‭ ‬שיפוטיות‭ ‬וללא‭ ‬ביקורת‭. ‬המטרה‭ ‬במשחק‭ ‬היא‭ ‬לבטא‭ ‬ולהתבטא‭, ‬להבין‭, ‬להסביר‭, ‬ולדון‭ ‬יחד‭ ‬בנושאים‭ ‬המגוונים‭ ‬שהמשחק‭ ‬מעלה‭.‬

תנו‭ ‬דוגמה‭ ‬אישית‭:‭ ‬כשאתם‭ ‬עונים‭ ‬על‭ ‬השאלות‭ ‬שעולות‭ ‬במשחק‭, ‬דברו‭ ‬על‭ ‬עצמכם‭, ‬ספרו‭ ‬מניסיונכם‭, ‬שתפו‭ ‬ברגשות‭ ‬ותנו‭ ‬לילדים‭ ‬דוגמה‭ ‬לשיתוף‭, ‬להקשבה‭ ‬ולתקשורת‭ ‬פתוחה‭.‬

העצימו‭ ‬את‭ ‬הילדים‭:‭ ‬עודדו‭ ‬אותם‭ ‬לספר‭ ‬גם‭ ‬על‭ ‬דברים‭ ‬שנראים‭ ‬בעיניהם‭ ‬קטנים‭ ‬וחסרי‭ ‬חשיבות‭, ‬ופרגנו‭ ‬להם‭ ‬עליהם‭.‬

עודדו‭ ‬יצירתיות‭:‬‭ ‬לכל‭ ‬אחד‭ ‬מהמצבים‭ ‬יתאימו‭ ‬כמה‭ ‬כוחות‭. ‬עודדו‭ ‬את‭ ‬הילדים‭ ‬לחשוב‭ ‬באופן‭ ‬יצירתי‭ ‬ולמצוא‭ ‬את‭ ‬ההתאמה‭ ‬בין‭ ‬הכוח‭ ‬למצב‭.‬

בקופסה‭ ‬שבעה‭ ‬משחקים

1‭. ‬משחק‭ ‬מסלול‭ ‬עם‭ ‬ארבעה‭ ‬גלגלים

2‭. ‬משחק‭ ‬מסלול‭ ‬מהיר

3‭. ‬משחק‭ ‬עם‭ ‬גלגל‭ ‬הכוחות

4‭. ‬משחק‭ ‬עם‭ ‬גלגל‭ ‬הרגשות

5‭. ‬משחק‭ ‬עם‭ ‬גלגל‭ ‬הנתינה

6‭. ‬משחק‭ ‬עם‭ ‬גלגל‭ ‬המשימות‭  

7‭.‬‭ ‬פעילות‭ ‬עם‭ ‬מובייל‭ ‬הכוחות‭ ‬שלי

המלצת‭ ‬הצוות‭:‬‭ ‬אפשר‭ ‬להתחיל‭ ‬בלוח‭ ‬המסלול‭ ‬המהיר‭ ‬וממנו‭ ‬לעבור‭ ‬לשחק‭ ‬בלוח‭ ‬המסלול‭ ‬הארוך‭ ‬יותר‭ ‬שמשלב‭ ‬את‭ ‬ארבעת‭ ‬הגלגלים‭.‬

אפשר‭ ‬לשחק‭ ‬גם‭ ‬עם‭ ‬כל‭ ‬גלגל‭ ‬בנפרד‭ (‬הוראות‭ ‬משחק‭ ‬רשומות‭ ‬בגב‭ ‬כל‭ ‬גלגל‭).‬

למשחקים‭ ‬השונים‭ ‬יש‭ ‬הנחיות‭, ‬אבל‭ ‬ניתן‭ ‬להמציא‭ ‬להם‭ ‬פעילויות‭ ‬משלכם‭ ‬בהתאם‭ ‬לגילאי‭ ‬הילדים‭, ‬למספר‭ ‬המשתתפים‭, ‬ולמסגרת‭ ‬שבה‭ ‬משחקים‭ (‬בית‭, ‬גן‭, ‬כיתה‭, ‬חדר‭ ‬טיפולים‭).‬

צוות‭ ‬ניתן‭ ‬באהבה‭ ‬מאחל‭ ‬לכם‭ ‬זמן‭ ‬מגבש‭, ‬מקרב‭ ‬ומעצים

הוראות והנחיות‭ ‬ללוח‭ ‬המסלול‭ ‬המהיר

המשחק‭ ‬מיועד‭ ‬לשניים‭ ‬עד‭ ‬שישה‭ ‬משתתפים‭.‬

מבצעים‭ ‬את‭ ‬המשימות‭ ‬שעל‭ ‬הגלגל‭, ‬משתפים‭, ‬מדברים‭, ‬מתאימים‭ ‬כוחות‭ ‬למצבים‭ ‬החברתיים‭, ‬צוברים‭ ‬קלפים‭ ‬ומתקדמים‭ ‬לפי‭ ‬התור‭.‬

מטרת‭ ‬המשחק‭:‬

שיתוף‭, ‬שיח‭, ‬התאמת‭ ‬כוחות‭ ‬למצבים‭ ‬וצבירת‭ ‬קלפי‭ ‬כוחות‭.‬

כל‭ ‬משתתף‭ ‬מקבל‭ ‬ארבעה‭ ‬קלפי‭ ‬כוחות‭ ‬ובוחר‭ ‬דיסקית‭ ‬צבע‭.‬

שאר‭ ‬הקלפים‭ ‬נשארים‭ ‬בקופה‭ ‬שבמרכז‭ ‬הלוח‭.‬

הקלפים‭ ‬של‭ ‬כל‭ ‬המשתתפים‭ ‬גלויים‭ ‬במהלך‭ ‬המשחק‭.‬

איך‭ ‬משחקים‭?‬

מתחילים‭ ‬מנקודת‭ ‬ההתחלה‭ ‬המסומנת‭ ‬על‭ ‬הלוח‭, ‬ומתקדמים‭ ‬עם‭ ‬הדיסקיות‭ ‬לפי‭ ‬הקובייה‭.‬

‭ ‬שימו‭ ‬לב‭: ‬זהו‭ ‬מסלול‭ ‬מעגלי‭ ‬ללא‭ ‬נקודת‭ ‬סיום‭.‬

כל‭ ‬משתתף‭ ‬בתורו‭ ‬זורק‭ ‬את‭ ‬הקובייה‭ ‬וקורא‭ ‬בקול‭ ‬את‭ ‬השאלה‭ ‬שעל‭ ‬הגלגל‭ ‬לפי‭ ‬המספר‭ ‬שעליו‭ ‬הוא‭ ‬עומד‭ ‬בלוח‭ ‬המסלול‭.‬

כעת‭ ‬הוא‭ ‬לוקח‭ ‬קלף‭ ‬כוח‭ ‬מהקופה‭ ‬ובודק‭ ‬האם‭ ‬הכוח‭ ‬שקיבל‭ ‬מתאים‭ ‬למצב‭ ‬שמתואר‭ ‬בגלגל‭.‬

אם‭ ‬הכוח‭ ‬מתאים‭ ‬לדעתו‭, ‬הוא‭ ‬מסביר‭ ‬לשאר‭ ‬המשתתפים‭ ‬כיצד‭ ‬הוא‭ ‬מתאים‭ ‬ולוקח‭ ‬אליו‭ ‬את‭ ‬הקלף‭.‬

אם‭ ‬הכוח‭ ‬אינו‭ ‬מתאים‭ ‬למצב‭ ‬שבגלגל‭ ‬הוא‭ ‬מחזיר‭ ‬את‭ ‬הקלף‭ ‬לתחתית‭ ‬הקופה‭.‬

אם‭ ‬הגעתם‭ ‬למספר‭ ‬כתום‭ ‬או‭ ‬צהוב‭ ‬שמפנה‭ ‬למשימה‭ – ‬בצעו‭ ‬את‭ ‬המשימה‭ ‬שבגלגל‭ ‬וקבלו‭ ‬או‭ ‬תנו‭ ‬קלף‭ ‬כוח‭ ‬לאחד‭ ‬המשתתפים‭ – ‬בהתאם‭ ‬להנחיה‭ ‬בגלגל‭.‬

‭ ‬שימו‭ ‬לב‭: ‬באזורים‭ ‬הכתומים‭ ‬והצהובים‭ ‬לא‭ ‬לוקחים‭ ‬קלף‭ ‬מהקופה‭.‬

‭ ‬אם‭ ‬לאחד‭ ‬המשתתפים‭ ‬נגמרים‭ ‬הקלפים‭ ‬שבידיו‭ ‬לפני‭ ‬שהמשחק‭ ‬מסתיים‭, ‬הוא‭ ‬לוקח‭ ‬שני‭ ‬קלפים‭ ‬מהקופה‭ ‬וממשיך‭ ‬לשחק‭.‬

איך‭ ‬מנצחים‭?‬

המשחק‭ ‬מסתיים‭ ‬כשנגמרים‭ ‬כל‭ ‬הקלפים‭ ‬בקופה‭.‬

המנצח‭ ‬הוא‭ ‬השחקן‭ ‬שצבר‭ ‬הכי‭ ‬הרבה‭ ‬קלפי‭ ‬כוחות‭ ‬כשהקלפים‭ ‬בקופה‭ ‬נגמרו‭. ‬

‭ ‬בסיום‭ ‬המשחק‭ ‬המנצח‭ ‬מכריז‭ ‬בקול‭ ‬על‭ ‬הכוחות‭ ‬שצבר‭.‬

 

הוראות והנחיות‭ ‬למשחק‭ ‬עם‭ ‬לוח‭ ‬מסלול וארבעה‭ ‬גלגלים

המשחק‭ ‬מיועד‭ ‬לשניים‭ ‬עד‭ ‬שישה‭ ‬משתתפים‭.‬

כל‭ ‬משתתף‭ ‬מקבל‭ ‬ארבעה‭ ‬קלפי‭ ‬כוחות‭ ‬ובוחר‭ ‬דיסקית‭ ‬צבע‭.‬

שאר‭ ‬הקלפים‭ ‬נשארים‭ ‬בקופה‭ ‬שמסומנת‭ ‬על‭ ‬הלוח‭.‬

הקלפים‭ ‬של‭ ‬כל‭ ‬המשתתפים‭ ‬גלויים‭ ‬במהלך‭ ‬המשחק‭.‬

איך‭ ‬משחקים‭? ‬

פורסים‭ ‬את‭ ‬ארבעת‭ ‬גלגלי‭ ‬המשחק‭ ‬ואת‭ ‬לוח‭ ‬המסלול‭.‬

מתחילים‭ ‬מנקודת‭ ‬ההתחלה‭ ‬המסומנת‭ ‬על‭ ‬הלוח‭, ‬ומתקדמים‭ ‬עם‭ ‬הדיסקיות‭ ‬בהתאם‭ ‬למספרים‭ ‬שמראה‭ ‬הקובייה‭. ‬

מבצעים‭ ‬את‭ ‬המשימות‭ ‬שעל‭ ‬הגלגלים‭ ‬השונים‭, ‬משתפים‭, ‬מדברים‭, ‬צוברים‭ ‬קלפים‭ ‬ומתקדמים‭ ‬לפי‭ ‬התור‭.‬

מטרת‭ ‬המשחק‭:‬

שיתוף‭, ‬שיח‭, ‬התאמת‭ ‬כוחות‭ ‬למצבים‭ ‬וצבירת‭ ‬קלפי‭ ‬כוחות‭.‬

איך‭ ‬מנצחים‭?‬

אפשרות‭ ‬1‭ – ‬משחק‭ ‬מהיר‭:‬

המשחק‭ ‬מסתיים‭ ‬כשנגמרים‭ ‬כל‭ ‬הקלפים‭ ‬בקופה‭.‬

המנצח‭ ‬הוא‭ ‬השחקן‭ ‬שצבר‭ ‬הכי‭ ‬הרבה‭ ‬קלפי‭ ‬כוחות‭ ‬כשהקלפים‭ ‬בקופה‭ ‬נגמרו‭. ‬

אפשרות‭ ‬2‭ – ‬משחק‭ ‬ארוך‭ ‬יותר‭:‬

המשחק‭ ‬מסתיים‭ ‬כששחקן‭ ‬מגיע‭ ‬לנקודת‭ ‬הסיום‭ ‬שבלוח‭.‬

שימו‭ ‬לב‭:‬‭ ‬כשמשתתף‭ ‬מגיע‭ ‬לנקודת‭ ‬הסיום‭ ‬הוא‭ ‬יכול‭ ‬לבחור‭ ‬לחזור‭ ‬חמישה‭ ‬צעדים‭ ‬לאחור‭ ‬ולהמשיך‭ ‬לשחק‭ ‬כדי‭ ‬לצבור‭ ‬עוד‭ ‬קלפים‭ – ‬או‭ ‬לסיים‭ ‬את‭ ‬המשחק‭.‬

המנצח‭ ‬הוא‭ ‬מי‭ ‬שהגיע‭ ‬לנקודת‭ ‬הסיום‭ ‬עם‭ ‬מספר‭ ‬קלפי‭ ‬הכוחות‭ ‬הרב‭ ‬ביותר‭. ‬

‭ ‬המשתתפים‭ ‬האחרים‭ ‬אינם‭ ‬חייבים‭ ‬לגלות‭ ‬לו‭ ‬כמה‭ ‬קלפים‭ ‬יש‭ ‬להם‭ ‬ביד‭.‬

‭ ‬ניתן‭ ‬לחזור‭ ‬על‭ ‬פעולת‭ ‬הבחירה‭ ‬פעמיים‭ ‬בלבד‭.‬

‭ ‬כל‭ ‬משתתף‭ ‬נוסף‭ ‬שיגיע‭ ‬לנקודת‭ ‬הסיום‭ ‬יוכל‭ ‬לבחור‭ ‬לחזור‭ ‬למשחק‭ ‬ולצבור‭ ‬עוד‭ ‬קלפים‭.‬

‭ ‬בסיום‭ ‬המשחק‭ ‬המנצח‭ ‬מכריז‭ ‬בקול‭ ‬על‭ ‬הכוחות‭ ‬שצבר‭.‬

‭ ‬במשחק‭ ‬הארוך‭, ‬בכל‭ ‬פעם‭ ‬שהקופה‭ ‬מתרוקנת‭ – ‬כל‭ ‬משתתף‭ ‬‮"‬תורם‭ ‬לחברה‮"‬‭ ‬ומוסיף‭ ‬שני‭ ‬קלפים‭ ‬לקופה‭ ‬המשותפת‭.‬

זכרו‭: ‬הכוחות‭ ‬נמצאים‭ ‬בתוכנו

הנחיות‭ ‬להרכבת מובייל‭ ‬הכוחות‭ ‬שלי

הערכה‭ ‬מכילה‭:‬

שלושה‭ ‬חלקי‭ ‬מובייל

וו‭ ‬לתליית‭ ‬קלף‭ ‬הכוח‭ ‬היומי

מה‭ ‬עושים‭?‬

חברו‭ ‬את‭ ‬שלושת‭ ‬חלקי‭ ‬המובייל‭ ‬זה‭ ‬לזה‭ ‬עם‭ ‬חוט‭ ‬כלשהו‭ ‬ותלו‭ ‬במקום‭ ‬שבחרתם‭.‬

כעת‭ ‬בחרו‭ ‬מתוך‭ ‬חפיסת‭ ‬הקלפים‭ ‬את‭ ‬הכוח‭ ‬היומי‭ ‬שלכם‭ ‬וחברו‭ ‬אותו‭ ‬בעדינות‭ ‬למובייל‭ ‬בעזרת‭ ‬הוו‭ ‬המצורף‭.‬

אפשר‭ ‬לבחור‭ ‬את‭ ‬קלף‭ ‬הכוח‭ ‬באופן‭ ‬אקראי‭ ‬כשהקלפים‭ ‬הפוכים‭, ‬או‭ ‬לחפש‭ ‬את‭ ‬הכוח‭ ‬שאתם‭ ‬רוצים‭ ‬שילווה‭ ‬אתכם‭ ‬באותו‭ ‬יום‭.‬

ניתן‭ ‬לבחור‭ ‬את‭ ‬הכוח‭ ‬גם‭ ‬באמצעות‭ ‬גלגל‭ ‬הכוחות‭ – ‬סובבו‭ ‬את‭ ‬החץ‭ ‬על‭ ‬הגלגל‭ ‬וחפשו‭ ‬בחפיסת‭ ‬הקלפים‭ ‬את‭ ‬קלף‭ ‬הכוח‭ ‬שעליו‭ ‬מצביע‭ ‬החץ‭ ‬שבגלגל‭. ‬חברו‭ ‬את‭ ‬הקלף‭ ‬הנבחר‭ ‬למובייל‭ ‬שתלוי‭ ‬בחדר‭.‬

‭ ‬מומלץ‭ ‬להחליף‭ ‬את‭ ‬הכוח‭ ‬במובייל‭ ‬מדי יום או שבוע.

 

המלצות

זכיתי להיות בין הראשונים שראו את הדגם הראשון של המשחק המופלא הזה.
כגננת אני מכירה המון משחקים שמייצרים עם הילדים שיח על רגשות וערכים – אבל המשחק הזה עושה את זה בגדול!
הרעיון של הגלגלים מנגיש את המשחק לילדים בצורה נפלאה. והמובייל שמצורף למשחק – פשוט גאוני.
אני אמליץ על המשחק הזה לכל הורי הגן – וכבר רכשתי לי אחד לגן במכירה המוקדמת – ממתינה בקוצר רוח שהמשחק יצא לאור!
שרית כהן ניר, גננת

קיבלתי ההמשחק שלכם והייתי כה מופתעת לטובה, משחק שווה, עשוי מחומר איכותי, המון אפשרויות משחק טיפוליות, מושלם!!!
לפעמים קונים מוצר ומתאכזבים, אבל כאן, היתה התפעלות רבה מאיכות המוצר ותוכנו שאפו ענק!!!
לגמרי היה שווה לחכות, ממליצה לכל מטפל לקנות את המשחק הזה ולא לחשוב פעמיים! פשוט משחקים נהדרים, כל הכבוד לכם!
שרונה קולומבוס, תרפיסטית במוזיקה ותנועה


״שיחקתי היום בגן עם המשחק שלך. מ ד ה י ם ובטח עוד לא הכרתי לעומק.
הסבלנות לא נתנה להם לחכות עד הסוף, אבל אספו כח להמשך היום.
משחק של אליפות!״
דפנה ארמוזה לוי, גננת

משחק נהדר, חכם, גאוני, פשוט להבנה ועם זאת מפתח מודעות רגשית בצורה נעימה.

הילדות שלי ממש אהבו! יישר כח!
רוצה להוסיף ולציין שהמשחק באיכות גבוהה מאוד, כרטיסים גדולים קריאים ברורים, משחק מרתק.
מירב דמארי

מעבר לעובדה שהמשחק הזה נראה מדהים ויש בו שפע של רעיונות ומשחקים – הוא עושה את העבודה.
אצלנו בבית נוצרו שיחות על נושאים ששנים אני מנסה לדבר עליהם עם הילדים ולא יודעת איך להתחיל – ופתאום דרך המשחק זה פשוט קרה ! בלי שום מאמץ 🙂
ממש ממליצה לכל מי שרוצה ליצור תקשורת עם הילדים.
מאיה, קלינאית תקשורת ואמא

סרטונים

תגובות

חוות דעת

אין כרגע חוות דעת על המוצר הוסף חוות דעת

מכון אדלר

סיכום חוות דעת לצורך הענקת תו תוכן מטעם מכון אדלר

המשחק " גלגלי הכוחות שלי" נבחן ונמצא ראוי לקבלת תו התוכן של מכון אדלר.

המשחק " גלגלי הכוחות שלי" הינו משחק משפחתי לפיתוח תקשורת וכישורים חברתיים.

בחכמה וברגישות המשחק מאפשר לחבר בין מצבים שונים בחיינו ובין גילוי הכוחות הטמונים בנו.

המשחק מעורר רצון להתיישב ולשחק עם כל בני הבית חברים ומשפחה.

דרך המשחק אנחנו מכירים ביכולתנו וכוחותינו וכמובן  של החברים אתם אנו משחקים.

 

המשחק אסתטי ומעוצב כך שיהיה נוח לכל המשתתפים.

ניכר כי הושקעה במוצר חשיבה רבה והקפדה על האיכות.

מומלץ ביותר

 

בברכה חמה,

דורית מכבי

בשם ועדת תו תוכן

תגובות פייסבוק

תגובות