Hot-28%

110.0  79.0 

110.0  79.0 

חסר במלאי

אוצרות הלב

משחק חווייתי לתרגול והפנמה של ערכים

מתנה מקסימה וערכית לילדים, לגנים ולבתי ספר.

תיבת האוצרות שתרגש את הילדים !

מומלץ ע"י מכון אדלר

מתנת סוף שנה מקסימה ומעצימה לגנים ולבתי הספר – מחירים מיוחדים לוועדי הורים בטלפון: 077-2001802

דרך האוצרות שבתיבה תוכלו להעצים ולחזק את הילדים ולהעביר להם ערכים חשובים כמו חברות, כוח רצון, אמת, הקשבה ועוד. המשחק מתאים לפעילות משפחתית ולפעילות בגנים ובבתי ספר.

הילדים בוחרים לעצמם אוצר יומי מתוך התיבה, משחילים אותו על השרשרת המצורפת, והולכים אתו לגן או לבית הספר (על הצוואר, על הילקוט, על צרור המפתחות ועוד).
בדרך זו הילדים מפנימים ומתרגלים ערכים כמו אדיבות, נדיבות, התחשבות, סובלנות ועוד – וכל זאת דרך משחק ושיחה עם ההורים, עם החברים, ועם המורה או הגננת.
בעזרת "אוצרות הלב" ניתן ללמד בדרך של משחק בבית, בכיתה ובגן נושאים חשובים ולדבר עליהם דרך משחק ושיתוף פעולה מצד הילדים. זוהי פעילות ערכית ומקרבת לכל המשפחה.

המשחקים והקלפים של ניתן באהבה מאושרים על ידי מכון אדלר ומומלצים על ידי פסיכולוגים, פסיכותרפיסטים, מאמנים, מנחי הורים, מטפלים בהפרעות קשב וריכוז ADHD , אנשי חינוך בחינוך הרגיל ובחינוך המיוחד, מורים, מורות וגננות – וכמובן המלצות חמות של הורים ובני משפחות ששיחקו, שוחחו, התקרבו ונהנו.


מחיר מיוחד לוועדי הורים ברכישה מרוכזת למתנות סוף שנה וימי הולדת.
לפרטים ומחירים לחצו כאן או צלצלו 077-200-1802

מה בערכה

30 תליוני אוצרות הלב + שרשרת דסקית.
על כל תליון: בצד אחד מסר מעצים עם ערך, ומצד שני איור מדליק.
את האיורים שובי הלב איירה עבורי מירב שדה-לביא. ממליצה בחום לכל מי שצריך מאיירת:050-7361231

שימושים למוצר

אוצרות הלב – משחק לתרגול והפנמה של ערכים. מתאים לפעילות בבית, בכיתה ובגן.
המטרה: לעורר שיחה עם הילדים ולעודד אותם לספר ולשתף אותנו במה שעובר עליהם.
בעזרת ה"אוצרות" שבתיבה ניתן ליצור פעילות חווייתית בבית, בכיתה או בגן, ולהעלות נושאים חשובים דרך משחק ושיתוף פעולה מצד הילדים.
הצעות לפעילויות:
פעילות 1 – חבילה עוברת
פעילות יפה שהעברתי בכיתה של הילד שלי (כיתה א') עם "אוצרות הלב": הכנתי "חבילה עוברת" ובכל עטיפה טמנתי אוצר על שרשרת מתוך התיבה. הילדים העבירו ביניהם את החבילה וכל אחד בתורו קיבל אוצר ויצרנו שיחה על הערך שיצא. דיברנו על חברות ואמת ונדיבות ואומץ וסליחה והקשבה ועוד ועוד…!
ואז קרה משהו שממש ריגש אותי: אחד הילדים קיבל את "אוצר המחילה". קראנו אותו יחד ושאלתי אותו אם הוא כועס על מישהו מהחברים שלו בכיתה, ואם הוא רוצה למחול לו ולהשלים אתו. להפתעתי הילדים האחרים בכיתה קפצו ואמרו שהם רוצים, ופתאום כל ילדי הכיתה קמו ועשו "שולם" אחד עם השני… היה רגע של קסם !
פעילות 2 – פעילות משפחתית
1. תנו לילד לבחור אוצר מתוך תיבת האוצרות (בלי להציץ). בקשו ממנו להסתכל בצד המאוייר ולנסות לנחש איזה אוצר הוא קיבל. שאלו אותו מה לדעתו הילד באיור עושה, איך הוא מרגיש (האם הוא שמח/עצוב/פוחד).
כעת קיראו יחד את הצד הכתוב של ה”אוצר” ונהלו שיחה על הערך.
שימו לב – ככל שתיצרו דיאלוג שווה שבו גם אתם משתפים ומספרים מנסיונכם, כך תעודדו את ילדכם להיפתח ולשתף אתכם מעולמו.
אפשר לבחור “אוצר” כמו שקוראים סיפור לפני השינה, או לערוך את הפעילות סביב שולחן ארוחת הערב וכך ליצור ערב משפחתי מהנה ומקרב.
למחרת ילכו הילדים לגן או לבית הספר עם השרשרת ועליה האוצר שקיבלו אתמול.
החברים ישאלו, המורה/הגננת תתעניין (ואולי תרצה לספר ולהראות לשאר ילדי הגן/כיתה), ובדרך זו הילדים יזכרו, יתרגלו ויפנימו את הערכים שבתיבה.
פעילות 3 – עם קבוצת ילדים
חלקו לילדים אוצרות מתוך התיבה. קיראו יחד אִתם את הערך הכתוב, ולאחר שיחה קצרה, בקשו מהילדים לחשוב על מצבים שבהם האוצר יכול להתאים.
דוגמאות:
אוצר האומץ מתאים כשאנו פוחדים ולא מעזים ולא כל כך מאמינים בעצמנו…
אוצר האחריות מתאים לכיתה א’ כיוון שאנו כבר גדולים וניתן לסמוך עלינו.
כעת בקשו מכל ילד לתת את האוצר שקיבל לאחד מחבריו ולהסביר לו למה הוא חושב שהאוצר מתאים לו.
* חשוב להקפיד שבסוף הפעילות כל אחד מהילדים בקבוצה יקבל לפחות אוצר אחד.
פעילות 4 – למורות ולגננות
התחילו את היום בבחירת האוצר היומי. הקריאו אותו וצרו שיחה קצרה עם הילדים על הערך שיצא.
כעת השחילו את האוצר על השרשרת המצורפת, ותנו אותו לאחד הילדים לפי שיקול דעתכם:
1. ילד שעשה מעשה ומגיע לו.
2. ילד שזקוק לחיזוק מסויים.
3. ילד שהוא תורן האוצר היומי לפי רשימה שקבעתם מראש.
הנחו את הילדים לנהוג במשך היום לפי האוצר היומי.
לילד שעונד את השרשרת יש תפקיד חשוב – עליו להזכיר לחבריו את האוצר שבלבם.
אפשר להמציא פעילויות והפעלות נוספות כיד הדמיון הטובה.
אם ערכתם או השתתפתם בפעילות עם הקלפים, אשמח אם תשתפו את החוויה שלכם כאן למטה בתגובות

המלצות

"הילה בכיתה א׳ והגיע התור שלנו ל״חבר מארח״, כלומר לארח עוד ארבעה חברות וחברים מהכיתה. מה כבר אפשר לחדש ולעניין כך שיידבר לילדים אבל יהיה שונה ואפילו ערכי.
הילה הכינה את המשחק ״החבילה עוברת״, אלא שהפעם, המשימות הן דיסקיות מהמשחק ״אוצרות הלב״.
הילדים חשבו, שיתפו ונחשפו לחוויה אחרת. איזה כיף היה לשמוע באיזה נושא גילו נחישות ועל מה סוף-סוף הם מקבלים אחריות."
גלית עצמון

"קיבלנו את אוצרות הלב כמתנת סוף שנה מהגן של נעם. הילד קרן מאושר כשראה את המתנה כי הוא הכיר את האוצרות מהגן (הגננת עבדה איתם במהלך כל השנה).
נעם אוהב להדגים בבית את מה שלמד בגן ומדבר אתנו על שיתוף פעולה וכבוד וסובלנות… ממש גננת הוא הפך להיות 🙂
הרגע המשפחתי המרגש שלנו היה כשבעלי קיבל תפקיד חדש בעבודה ונעם נתן לו את אוצר ההצלחה ואמר שזה יעזור לו להצליח בתפקיד החדש.
מוצר מקסים בעיני. מלא תוכן וערכים."
מיטל

"פשוט מוצר מקסים. שנה שלמה שיהב וכל המשפחה נהנים לשחק, נהנים משיחות משותפות, שאלות מפתיעות של הילד, ערכים שהתחדדו והתחזקו.
מוצר מומלץ ביותר עם המון ערך ומסר לילדים היקרים שלנו!"
תיקי רצבי מליכי

"הקטנה שלי עלתה לכתה א'. בלילה שלפני החל לחלחל אליה פחד מהשינוי הזה…
כאשר הגענו לבית הספר נתתי לה שרשרת עם תליון "אוצר האומץ" והסברתי לה שבכל פעם שהיא תרגיש פחד
שתחזיק בתליון והוא יביא לה כוח.
מדהים איך זה עבד, אחרי יומיים היא באה אלי ואמרה שאין לה צורך יותר בתליון כי האומץ כבר נמצא בתוך הלב שלה.
אז תודה לך!"
ליאורה פלד

סרטונים

תגובות

חוות דעת

  1. :

    רכשתי את "אוצרות הלב" לגננת בתי, לכשסיימה את גן החובה.
    הגננת ה לה קניתי את הערכה ה לוותה אותנו שנתיים ומאוד הקפידה להנחיל בקרב הזאטוטים את נושא הערכים, כמו גם בהוריהם.
    "אוצרות הלב" משמש אותה היום ומסייע לה להיות יצירתית עוד יותר במטרותיה.
    בקיצור – מתנה מוצלחת לגננת שהקניית ערכים חשובה לה.

  2. :

    אתמול לראשונה הבאתי לאחיינית שלי את המשחק של אוצר בלב. יש לה ילד בין ארבע והרעיון של המשחק מאד קסם לה ולו. כל אחד מאיתנו בחר באקראי "אוצר" בלי לראות ויחד קראנו והסברנו לו מה כל אוצר ואוצר אומר ומה נדרש ממנו לעשות. ההתלהבות היתה רבה וגם שיתוף הפעולה. אפרופו האחיינית שלי יועצת בבית ספר ברחובות והיא התלהבה ואמרה שתראה את זה למנהלת . אנחנו מנסים דרך המשחק ללמד את הילד אחריות למעשיו דרך למידת הערכים ונמשיך בכך.

  3. :

    "בסוף השנה שעברה קנינו את אוצרות הלב כמתנת סוף שנה לכל ילדי הגן. בתחילה ההורים לא הבינו במה מדובר ומה עושים עם זה, אבל אחרי כמה ימים התחלתי לקבל תגובות וטלפונים נלהבים שבהם סיפרו לי ההורים על איך הם שיחקו עם הילדים וכמה הם נהנו מהשיחות שנוצרו, ועל הערכים שפתאום עלו לדיון אצלם בבית.
    מוצר מקסים, תודה מכל הלב,

הוסף חוות דעת

מכון אדלר

סיכום חוות דעת לצורך הענקת תו תוכן מטעם מכון אדלר

המשחק "אוצרות הלב" נבחן ונמצא ראוי לקבלת תו התוכן של מכון אדלר.

משחק קסום המאפשר לילד להציב לעצמו מטרות לטווח הקצר, מעודד התבוננות פנימה, הקשבה לעצמי ולזולת.

המסרים במשחק מאתגרים את הילד לצאת מאזורי הנוחות, מההתנהגות האוטומטית ומזמינים אותו לקראת השגת יעדים אישיים קטנים כגדולים

המשחק מאפשר לילד הצעיר להיות היום מי שהוא בוחר להיות, התליון המתנדנד על צווארו מזכיר לו את הבחירה שלו ומאפשר לו לבחור גם אחרת.

המשחק מאפשר פיתוח ושכלול האינטרס החברתי, יציאה מעצמי וראיית הזולת.

מעודד אמפטיה, התחשבות והקשבה.

המשחק מפתח מודעות עצמית גם בגילאים הצעירים. ומשכלל את היכולת להתבונן אל עצמי פנימה והחוצה.

המשחק מעודד גישה אופטימית לחיים, ומאפשר לילד לעשות שינויים בהתנהגותו, להיפתח

אל החברה וכל זאת מתוך בחירה, במינונים קטנים, בצעדים קלים, שמעודדים תהליך

והתפתחות

ניכר כי במשחק הושקעה חשיבה רבה, מקיפה ומעמיקה.